پیار بھرا خط اورعید مبارک

از طرف: لالے کی جان
23 نومبر 2009
میں خیریت سے ہوں امید کرتا ہوں کہ آپ سب لوگ بھی خیریت سے ہوں گے کافی دن ہوگئے آپ لوگوں کو خط نہیں لکھ سکا اسلئے سوچا پُرانی یادیں تازہ کر لی جایئں دیگر صورت احوال کچھ یوں ہے کہ اس دفعہ میں عید آپ لوگوں کے ساتھ نہیں منا سکوں گا کیونکہ مُلکی حالات کچھ ٹھیک نہیں ہیں جس کی وجہ سے مجھے چھُٹی نہیں مل رہی ۔ اس کےلیے میں معزرت چاہتا ہوں میری طرف سےتمام اہل وطن کو،آپ کے سب گھر والوں کو، آپ کے نان کوں، داد کوں کو، سارے وڈ وڈیروں کو، آپ کے عزیزوں رشتے داروں کو ، ہر نکے وڈے کو، ہر چھوٹے موٹے کو، سب کاکے کاکیؤں کو، سب گوانڈیوں کو، سب چاچے پھوپھیوں کو، داد پوترے داد پوتریوں کو، سب ملیروں پھپیروں کو، سب ماسیوں مصیروں کو، آپ کی مج بھینس کٹے کٹیوں کو، وچھے وچھیوں کو، آپ کے کُکڑ کُکڑیوں کو، آپ کے چُوچے چُوچیوں کو، اور سب پڑھنے سُننے والے والیؤں کو ایڈوانس میں بکرا عید مبارک
اگر کوئی رہ گیا ہو تو معزرت چاہتا ہوں۔
والسلام

One response to “پیار بھرا خط اورعید مبارک”

DuFFeR - ڈفر said...

یار آنٹی نسترن کا ذکر تو کیا ہی نہیں تم نے

Post a Comment

اردو میں تبصرہ پوسٹ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کر دیں۔


Flag counter

free counters